Dulciuri de sezon

La Freshu’ de la (fostul ?) ICIL puteţi face comandă de cozonaci calzi cu cacao, nucă, stafide şi ratat.

Etichete:

3 răspunsuri to “Dulciuri de sezon”

  1. VictorCh Says:

    „…cozonaci calzi cu cacao, nucă, stafide şi ratat.”
    Daca-i cu ratat, atunci e nasol…

    (A propos de „greselile de tipar”, CANDVA, cu vreo juma’ de secol in urma, intr-unul dintre numerele mai de la inceput ale revistei „Rebus”, avusese Tudor Musatescu un „articol” comico-umoristic cu titlul „Restaurantul „La Şalul Bălan” „, cu subtitlul „Pista de buzate” si care continea (cel putin – ATATA imi mai amintesc) „capitolele”: „Buret rece”, „Ciorne şi lupe” (din care imi mai amintesc de „Ciornă cu verişoare” si de „Lupă cu băieţei”), „Mâncăruri găsite” (din care imi mai amintesc de „Caţă pe barză”) si „Deşerturi” (din care imi mai amintesc de „Îngheţată pe hăţ”).)

  2. Marco Polo Says:

    a. „cozonaci calzi” îmi sună precum „câini cu covrigi în coadă”.
    Nu am mai întâlnit expresia aceasta.Probabil că a fost luată de la „pâine caldă”. Cozonacul nu se manâncă nicidecum cald.Se aşteaptă să se răcească.Pâinea, da, e bună…caldă!
    Cineva mare, pe vremurile…istorice, s-ar fi exprimat că : „cine nu are pâine, să mănânce…cozonac!” Din păcate, nu peste mult timp, acestui personaj i s-a mâncat nu numai cozonacul, ci şi…coliva!
    b. „cu cacao, nucă, stafide şi ratat” : cu acest „ratat”…scuzaţi, dar s-au cam făcut nu de…”ratat”, ci de…”cacao”! 🙂
    c. La urma-urmei, „reclama e sufletul comerţului”! 🙂

  3. Corson Says:

    Cozonacul si sarmalele nu se merita decit dupa ce sta minim 2 zile.
    (Piinea nu e buna calda, cel mult gustoasa. Dar si atunci tine de gusturi.)

Comentariile sunt închise.


