Ce face lumea de Crăciun

cum se scri arond de pe tableta
cum pot sa scriu aron cu acest calcurator asus
cum se da aron la un leptop acer aspire5600
cum scriu aronul daca nu e windos
pe ce apas sa scriu aronu
e semnul aron la leptop cum se pune
cum scriu arond de pe laptop cu windows 7
cum scrie aron la computere in romana
nu nu nu inca nu scrie nu scrie haha
adjective pentru substantivul motan
cum.sa.formez.arond.pe.tastatu
cun se face romanele dupa tastatura
oare a cui o fi scrierea corecta
eu sper sa nu te sperii
cine reprezinta romania la eurovision 2013
cum sa ma speri video
hair stylist si coafeza
cum scriu cu diacritive lla tastatura laptop lenovo
cum scriu cu diacritice la tastatura laptop lenovo
la vaca se spune dansa
cum se zice in engleza promit ca voi ramane cu tine
cand se foloseste elicopterizarea
m-ai proasta sau mai proasta
cum imi bag tastatura in romana tpu
poti sa imi dai mie dragonul

Etichete:

6 Răspunsuri to “Ce face lumea de Crăciun”

  1. Gia Says:

    :)))))))))))) Genial! :)))

  2. Dan G Says:

    Hai că m-am distrat 🙂 Sărbători fericite!

  3. fina Says:

    … si la nevasta se spune fa, corect.

  4. markus Says:

    Pentru ca ma ajuti in fiecare zi sa vorbesc si sa scriu mai corect, pentru ca zambesc sau rad din inima de cate ori vin pe blogul tau, iti multumesc si iti urez un Craciun Fericit !

  5. costel83 Says:

    Dansei si dumneavoastra, va urez Craciun fericit.

  6. ioanamaria12Ioana Says:

    am ras cu lacrimi, bata-te norocul:), de Anul Nou, si tot timpul dupa aia

Comentariile sunt închise.


