Neonaturalism sau Poliţia reinventează naturalismul

…transcriind interceptările ca şi cum le-ar fi scris interlopii înşişi. (Asta-i a lu’ frate-meu.)

Dacă Sile şi Nuţu, în loc să-şi vorbească prin viu grai, şi-ar fi scris, aşa ar fi scris.

2013-02-25_interceptari12013-02-25_interceptari22013-02-25_interceptari32013-02-25_interceptari42013-02-25_interceptari52013-02-25_interceptari6

(Evenimentul Zilei)

Etichete:

4 Răspunsuri to “Neonaturalism sau Poliţia reinventează naturalismul”

  1. Cârcotaşu Says:

    Cu aia care-i a lu’… poate fi ceva de redare exactă, da’ alea cu „mă arsese-m”, „î-i spui”, „î-i zic” sunt chiar inedite şi ţin de… câtă carte nu ştie ăla care le-a scris în „stenogramă” (după cum ar numi-o un om de presă)…

  2. diacritica Says:

    La alea mă referisem, desigur. Că dacă omu’ a zis „ăla” nu poţi să transcrii „acela”. Da’ dacă a zis [arsesem] şi transcrii „arsesem”, e cu schepsis.

  3. ralucahippie Says:

    Parerea mea e ca nenorocitii astia si-au insusit pe nedrept cratimele de la diversi amarati.
    Data viitoare cand vezi scris cu degetul in praf pe vreo masina „Spalama” sau cand, in timpul unei discutii aprinse pe internet un comentator ii adreseaza altuia un vehement „duten mata, sami biiiiiip bip”, vei stii ce s-a intamplat: bietii oameni au intrat intr-o combinatie dubioasa cu niste camatari, care le-au luat pana si cratimele.

  4. Serban Says:

    Crati-mă!

Comentariile sunt închise.


