No news, good news

Cumva, cu nişte ani în urmă, am reuşit s-o fac pe mama să-nţeleagă acest principiu. Că dacă mă sună şi nu-i răspund înseamnă că a) îs la budă; b) îs ocupată; c) n-aud telefonul; d) mi-am uitat telefonul acasă şi că aproape sigur nu e) m-a călcat maşina. Că, în general, dacă e să mă calce maşina sau să mi se-ntâmple ceva grav din aceeaşi categorie, află mai repede decât şi-nchipuie ea.

Deci ce-am făcut eu în perioada asta? I mean, între opt seara, când ajung acasă, şi 7:20 dimineaţa, când plec? Şi în afară de serile când adorm de la nouă, îmbrăcată şi cu toate cele aprinse şi mă trezeşte la unu căţelul vecinilor ca să le sting şi să mă dezbrac şi să mă culc ca omu’? Nimic. Noroc cu autobuzul, că aşa mai citesc şi eu (Courrier Sud, Fraţi de cruce, Moderato cantabile – na; autorii n-aveţi decât să-i căutaţi singuri). Şi nici nu m-am învrednicit să pun la lecturi suplimentare ce mi-a plăcut de prin ele. Nici măcar atât. În weekend? În weekend mă gândesc aşa de intens la ce am de făcut – să scriu aia (adică a doua carte cu liniuţe de unire, categoria „capul reteza-ţi-l-voi” – culeasă din poveşti, spre disperarea mămicilor exasperate de arhaisme; mămicuţe dumneavoastră, dacă auziţi [retezaţilvoi], câte dintre domniile voastre ştiţi dacă-i „reteza-ţi-l-voi” sau „retezaţi-l-voi”? ă?), să traduc ailaltă, încât nu-mi mai rămâne energie să fac nimic. Doar nişte ciondăneli pe mail despre folosirea perfectului simplu în naraţiunea la persoana I, plus însămânţările de primăvară.

2013-03-17_agricultura-de-subzistenta

De la stânga la dreapta: pătrunjel, mărar, leuştean, busuioc şi cepşoară. (Urmează rozmarin, mentă, salvie, sovârf – zis şi oregano -, cimbru.)

Etichete:

4 Răspunsuri to “No news, good news”

  1. vax-albina Says:

    Ca mamă ce sunt cunosc toate scuzele posibile. Îmi place că ne trezeşti imaginaţia arătându-ne nişte jardiniere cu pământ. Aştept urmarea.

  2. Fleur Says:

    Bine-ai revenit, dragă Diacritica!
    Orice-ar fi, il faut cultiver son jardin… 🙂

  3. Marco Polo Says:

    Soyez la bienvenue, chère Mme la Diacritique!
    Fleur a pleinement raison comme d’habitude!
    Alors, „cultivons notre jardin”, à qui mieux mieux… 🙂

  4. wigleg Says:

    Ma fac invidioasa,io n-am apucat sa replic rosiile,ardei si vinetele.
    Tu le-ai si tras in poza , fata,nu ma mai joc cu tine

Comentariile sunt închise.


