Problema cu educaţia la Antipa

Băi, deci mie în toată povestea asta cel mai grav mi se pare că un inspector (sau ce-o fi) scrie aşa:

În săptămâna educativă , cei care şi-au propus excursii la Bucureşti, la recomandarea domnului ministru, nu aveţi voie să vizitaţi Muzeul Grigore Antipa.
„Cei care şi-au propus n-aveţi voie să”? În scris, zic, nu-n vorbit, când poa’ să-ţi scape chestii. Bine, pe lângă fraza în sine, care-i fără cap şi fără coadă logică. (Şi-au propus excursii la recomandarea ministrului sau la recomandarea ministrului nu au voie să? Şi dacă-i recomandare de ce n-au voie să?)
Etichete:

10 răspunsuri to “Problema cu educaţia la Antipa”

  1. Ovidiu Says:

    Niște proști… ăștia de la minister.

  2. Grominu Says:

    ”Şi dacă-i recomandare de ce n-au voie să?” te întrebi tu.
    Uite d`aia:
    ”Am transmis şcolilor, la recomandarea ministrului, să nu meargă la expoziţie. Nu cunosc expoziţia şi nici nu pot să vă spun de ce nu ar trebui să meargă acolo. Dar am decis să nu meargă”, a declarat pentru Gândul Eufrosina Amza, inspector general adjunct în Călăraşi.

  3. diacritica Says:

    Cum ziceam: fără cap şi fără coadă logică.

  4. B. Says:

    Bine stâlcită, logica! (… eu… văzând titlul, m-am gândit că vrei a sugera cum c-ar trebui dusă educaţia de felul ăsta la muzeu!)

  5. diacritica Says:

    Data viitoare o să-i pun titlul „INCREDIBIL intră aici să vezi logica stâlcită de un INSPECTOR ŞCOLAR. Aşa ceva nu s-a mai pomenit”.

    În felul ăsta sigur o să fie clar pentru toată lumea.

  6. B. Says:

    :)) Titlu’ gen ‘senzaţionescu’ – nici chiar aşa, ar putea dăuna blogului!

  7. Izabela Papazicu Says:

    Da, si eu am crezut cand am citit titlul ca vrei sa faci vreo dezbatere monstruoasa cu mortii aia vii…

  8. Marian Says:

    Cand ma gandesc ca in urma cu cateva sute de ani trebuiau furate cadavrele pentru niste simple lectii de anatomie ! Acum niste copii au ocazia sa vada ” pe viu ” cum este alcatuit trupul uman si se gaseste cineva care sa le interzica acest lucru . Pai daca eu asi fi profesor de anatomie mi-asi lua elevii si …toata ziua asi petrece-o la Antipa . Toata chestia insa o reprezinta parintii . Daca acestia sint de acord cu o lectie de anatomie la Muzeul Grigore Antipa….aia de la ministerul Invatamantului sau inspectorii scolari…se pot pune si-n cap …ca trebuie sa tina cont de parerea acestora : parinti si elevi . Acum 40-50 de ani la Muzeul Antipa…se organizau de catre conducerile scolilor bucurestene impreuna cu cei de la muzeu lectii de biologie la care participau clase intregi si muzeul era arhiplin : elevi , profesori si parinti . Insa pe atunci tara era condusa de comunisti deci …ce pretentie sa avem ?!

  9. Florin Melciu Says:

    Incredibil! Daca un inspector scolar nu stie sa scrie in romana, ce pretentii sa mai avem de la copii care nu pot promova BAC-ul. :/

  10. Lotus Says:

    @Florin Melciu Păi de la copii care nu pot promova bacul – să se orienteze spre alte domenii decât educația. Ce pretenții am putea avea de la ei? Că de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere.

    Iar de la cei care-l pot promova, să-l chiar promoveze – după care să le dea peste nas inspectorilor actuali pe bloguri. Pe blogurile lor, nu ale inspectorilor. Că inspectorii probabil n-au bloguri, decât cel mult în sens tehnic.

    Eu de exemplu astfel de pretenții am.

Lasă un răspuns

