Ce se cântă-n târg la Delft?

Sanie cu zurgălăi, interpretată de Les Paul & Mary Ford.

Etichete:

4 răspunsuri to “Ce se cântă-n târg la Delft?”

  1. Fleur Says:

    Chiar nu știam ce istorie zbuciumată are săniuța noastră cu zurgălăi.(Na, că plagiatul se mai întâmplă/se întâmpla și la case mari. Nu că dom’ Premier ar avea vreo tresărire de… geană :))

    Te-ai simțit tare mândră, ascultând-o, nu așa? 🙂

  2. VictorCh Says:

    Melodie devenita celebra in lume de cand Nadia Comaneci, pe muzica ei (la exercitiile la sol), a perturbat toate calculatoarele olimpiadei de la Montreal obtinand primul „zece” din istoria Jocurilor…

  3. mucea Says:

    Iar anul viitor se va canta:

    Diacritico! O, o, o, Diacriticoooo (pentru rima) / Diptic drept-n limba / Ce nimb ti-ai mai facut din limba / Ce nimb! Ce limba! Limba… / Si fara tine n-as grai / Corect, curat in limba / Si ma intreb ca imi veni : O exista si nimba?! / De-ar fi o nimba cum esti tu…/ In mama ei de limba! / Pe loc, sunt sigur, m-as topi si-as fi eu tot in limba! / I-as lua cercei sa-si puna-n limba / In limba ei de nimfa / Sa fie limba intre limbi / Si nimfa intre nimfe / Si daca am sa pier d-aici, curand, pe a mea limba / Tu vei ramane pentru mine / Unica nimba-n limba / Ma iarta ca am fost si sunt asa, slobod la limba / Dar am simtit sa-ti spun, sa-ti cant / Din dragoste de limba / Caci fara tine ce-ar mai fi a noastra dulce limba? / Si daca tu n-ai mai munci / N-ai mai trudi la limba… / Limbile toate ar muri de dor de nimba-n limba / Tu, Mama a limbii ne intreci si toti te onoram / Speram sa fii in veci de veci al nostru dulce DOOM / Si nu fi critica cu mine, ma iarta si ma-ndreapta / Pe calea limbii noastre vii ce maine va fi moarta / O, o, o, Diacritico, o, o, o, o…..

  4. Maria Ionescu Says:

    Hahaha, nu ma asteptam la asa ceva. sa devina Sanie cu Zurgalai asa faimoasa.

Comentariile sunt închise.


