Cu taxiul prin oraş

– Luaţi-o p-aicea, pe Vulturilor, îi zic. Mai scutim un semafor.
– Aşa-i, zice taximetristul. Sunteţi şoferiţă, nu?
– Nu, zic. Am permis, da’ nu conduc. Acum trei ani lucram prin zonă şi făceam drumul ăsta pe jos. Şi tot atunci i-am învăţat pe mulţi taximetrişti scurtătura asta.
– Bine aţi făcut, zice domnul. Da’ de ce nu conduci? Nu-ţi dă soţu’ maşina?
– Nu, zic. Pur şi simplu nu simt nevoia de maşină. (N-am nici soţ, nici maşină, da’ doar n-o să-i zdruncin acuma omului viziunea despre lume şi viaţă.) Mi se pare pierdere de vreme să conduc prin oraş ca să mă duc la serviciu. Mai bine citesc în autobuz.
– Păi şi când ai luat carnetu’? Te duci cu soţu’ pe câmp, faci câteva ture şi gata, ţi-aminteşti.
– Nu, n-am nevoie. Pur şi simplu nu simt nevoia de maşină în oraş. Dumneavoastră când conduceţi câştigaţi bani, eu dacă conduc doar pierd vremea în trafic.
– Că bine gândeşti mata! Ai dreptate. Eu câştig nişte bani, acuma cam puţini, da’ pentru mata e doar muncă în plus neplătită. Ce meserie ai?

Etichete:

5 Răspunsuri to “Cu taxiul prin oraş”

  1. Adrian Says:

    Chiar așa, ce meserie ai?

  2. Lotus Says:

    Știam io că te plătește WordPress-u’… 😀

  3. diacritica Says:

    Chiar așa, ce meserie ai?

    Conform ţidulelor:
    – profesor
    – traducător
    – formator
    – inspector resurse umane
    – inspector salarii
    – şef

    Omului i-am zis că la bază îs profă, ceea ce i s-a părut foarte relevant pentru raţionamentul expus mai sus.

  4. Adrian Says:

    Șef de șef… Bună meserie.

  5. Cârcotaşu Says:

    – Bine aţi făcut, zice domnul. Da’ de ce nu conduci? Nu-ţi dă soţu’ maşina?

    Ce trecere hotărâtă! Da’ până când atâtea politeţuri?

Comentariile sunt închise.


