De ce e iaurtul grecesc Olympus atât de gustos?

Pentru că poţi să-l uiţi două săptămâni în sertar la birou, la temperaturi de 25-30 de grade Celsius, şi când te-ntorci are acelaşi gust. Nici măcar „capacul” nu i se umflă, nici zer nu lasă. Clei de oase cam cât în Danone, mă gândesc. 🙂 Sau aracet sau ce lipici / pelicanol vreţi voi. Numa’ fermenţi iaurtici nu. Câh.

(Update. I-am găsit definiţia: nu e iaurt, e un fel de mumie de iaurt. Un fel de chinez plastifiat de la „Antipa”.)

Etichete:

10 Răspunsuri to “De ce e iaurtul grecesc Olympus atât de gustos?”

  1. Dana Says:

    As vrea sa-ti raspund dar nu pot :)…cu siguranta e o conspiratie a aditivilor. Eu fac iaurt doar in casa si tine vreo 7-9 zile la frigider!

  2. diacritica Says:

    Titlul nu cerea vreun răspuns, e doar o referire la reclama de la tv.

  3. VictorCh Says:

    Nu intalnesti prea des clienti care sa-si doreasca sa li se strice / sa li se fi stricat marfa cumparata daca au uitat-o / lasat-o in conditii impropice stocarii…
    (Bine-bine, am inteles, faptul ca nu se strica il interpretezi drept indiciu ca produsul – chiar daca este preparat – nu este „natural” (sau nu este lipsit de adaosuri cu care nu esti de acord). Da’ totusi…)

  4. distandi Says:

    Este aracet cu gust și aspect de iaurt. Și dacă mă gândesc bine..nici gustul nu e chiar…chiar. E ceea ce se cumpără, până la urmă. Fără cerere nu ar fi ofertă…

  5. cumparatoarea profesionista Says:

    Bun, si ce greseli ortografice, ortoepice si de morfologie sunt in iaurtul Olympus? Am citit articolul tau cu rasuflarea taiata, ca sa aflu ca tu militezi de fapt in el pentru produse bio…

  6. diacritica Says:

    Ecco, ti rimarrà questo dubbio.

  7. Izabela Papazicu Says:

    Solo questo? 🙂

  8. VictorCh Says:

    Din ciclul „Din minunile traducerilor TV”:
    „…acest tinut salbatic adaposteste cea mai vasta bogatie naturala din…”
    (Sper ca nu gresesc si ca intr-adevar – asa cum imi amintesc eu – „vast” (avand inteles de superlativ absolut: „foarte mare”) nu suporta grade de comparatie.)

  9. VictorCh Says:

    Si inca una, tot de acolo:
    „…acolo traieste unul din cele mai bine pastrate secrete naturale ale…”

  10. sun Says:

    intrebare? ce mai e natural in ziua de azi? iaurt facut in casa din ce? lapte din comert? de la tarani? care e natural? poate iaurt din seminte cu apa ( gen migdale); pana si laptele de la vaca bunicii nu mai e sigur pt. ca mancarea vacutei nu mai e nici ea naturala 100%…

Comentariile sunt închise.


