Nedumeriri

Cum poţi să te ceri prof de franceză şi să scrii că ai făcut master de „projets internationales”?
Şi cum poţi să scrii că ai corectat „la probe orale et écrite” şi pe urmă să adaugi că faci doctorat de literatură franceză în Franţa?!

Etichete:

5 Răspunsuri to “Nedumeriri”

  1. Ioan T . Morar Says:

    La probe de furculition est trecutes tresbien. Dar cum poti să spui că ai un doctorat în drept cînd ai copiat zeci de pagini şi să rămîi premier? Iată răspunsul la ambele întrebări, a Dvs. şi a mea!

  2. Fleur Says:

    Mare-i jardin-ul tău, Doamne!
    (Să deducem că postul de „prof de gherghef” s-a ocupat? :))

  3. Liliana J. Says:

    Oh, mon Dieu! 😀

  4. kagebo Says:

    Cam aşa am scris io pântr-a şasea la un extemporal de-mi profetiză Doamna Ene (profă de franceză şi dirigă): „bă loază, dacă nu pui mâna să-nveţi ajungi primar la Vintileasca,” că franceza de-o ştii tu nu-de şanzelize! Ete că n-am ajuns. Nici la Vintileasca, nici la Paris. Oi fi fost bun la doici de-am ajuns în iostăraih?

  5. ralucahippie Says:

    Era sa zic eu acum o prostie apropo de „orale et écrite” si de cum s-ar explic realizarile din CV-ul demoazelei…

Comentariile sunt închise.


