Publicitate 2

Carpatina – apă pentru oameni mari cu mintea mică.

(Sunt neam de copiraităr, după cum se vede cu ochiul liber.)

Anunțuri

Etichete:

3 Răspunsuri to “Publicitate 2”

  1. VictorCh Says:

    Bagsama ti-a casunat rau de tot pe „Carpatina”… (CE, o fi singura firma care-si face reclama intr-un mod „de tot c(Biiiip!)ul”, de-i dedici al doilea articol consecutiv?)
    (Macar daca in acest nou articol puneai si vreun link, ceva…)

  2. Eisidisi Says:

    Ai zice că reclama ţinteşte masochismul din român, că altfel nu-mi explic. Adică ţi se adresează ca unui retard, sperînd să te jignească într-un mod similar frustrărilor de zi cu zi pe care le presupune viaţa în România, trezind în tine în felul ăsta un sentiment de… familiar (acela de umilinţă). „Carpatina – apa care se integrează perfect în viaţa românului”.

    Mie mi-a picat faţa să descopăr acum cîţiva ani numele unui cunoscut psihanalist – Alfred Dumitrescu – ca făcînd parte din echipa unei firme d-astea de „research & marketing”. Practic, consilier în probleme de manipulare, ce s-o mai aburim. Psihanalist – psihanalist, cu certificat european de practică (CEP).
    Uite aici, la „Our People”: http://www.lighthouse.com.ro/crew.php

    „Trained as a psychologist and certified psychotherapist, Alfred, with his 13 years of experience in Qualitative Marketing Research has gathered broad consumer knowledge based on extensive human behaviour understanding.
    He learned his skills as a moderator and project manager within the GfK- Europe international training programs and became a member of the 6 person GFK Europe Qualitative Research Expert Team and a Qualitative Research trainer for its CEE Region affiliated Institutes.
    Alfred served as Qualitative Research Manager of GfK Romania, until becoming a Managing Partner of Lighthouse Research & Marketing in July 2002.
    Currently responsible for managing and supervising all our qualitative research projects he personally moderates focus groups in-depth interviews on key strategic projects.
    During the last 7 years, Alfred has also coordinated a number of regional research projects, as well as providing expert consultancy for European marketing projects (i.e. European launch of Sunsilk).”

  3. Cârcotaşu Says:

    Dom-le, la o vârstă e normal să simţi oarecare grijă, dar există o singură soluţie, ştiinţifică: iei o gură de Carpatina şi te culci la loc!

Comentariile sunt închise.


%d blogeri au apreciat asta: