A devansa, devansare

Aud la Digi24 că termenul pentru finalizarea privatizării CFR Marfă a fost devansat cu 4 luni: februarie 2014 în loc de octombrie 2013.

Băi, s’teţ’ proşti? A devansa o chestie înseamnă s-o faci să se întâmple mai repede, s-o grăbeşti. Examenul a fost devansat cu 2 săptămâni înseamnă că examenul trebuia să aibă loc pe 30 octombrie 2013 şi a fost devansat pentru 15 octombrie 2013 (de exemplu). Steaua a devansat-o pe Dinamo înseamnă că Steaua i-a luat-o înainte în clasament lui Dinamo, ok?

Prin urmare:

Guvernul a amânat cu 4 luni termenul pentru finalizarea privatizării CFR Marfă. Limpede?

Etichete: ,

10 răspunsuri to “A devansa, devansare”

  1. diacritica Says:

    La jurnalul următor, guvernul continuă să devanseze din octombrie 2013 până în 2014. Aferim, Digi!

  2. Marco Polo Says:

    Eu cu un ochi râd şi cu unul plâng atunci când aud, în toată „media” asta de diletanţi, de „reabilitarea” clădirilor… 🙂 & 😦

  3. diacritica Says:

    (A doua dimineaţă, termenul e devansat în continuare. Băi, ăştia chiar sunt proşti.)

  4. Muscke Says:

    hahhahaha, ce tare :))

  5. Grominu Says:

    S-au sucitără vremurile, soro!
    „… il a pris le taureau par les cornes, autant devancer son destin”
    Când toate sunt cu susu-njos și vremile se sucesc.
    Miron Costin a greșit spunând „Iară nu sintu vremile supt cârma omului, ce bietul om supt vremi.”
    Iar consecvența lor respectă principiul olimpic: ai greșit, continuă!
    Devansați înainte, tovarăși, că stă unii… pe scară!

  6. Nume (necesar) Says:

    Daca permiteti, noi astia care avem intrebari extrem de importante, unde le putem adresa? Am vazut ca la „locul de-ntrebat” comentariile (cu doi de i) nu sunt permise. 😦 E cumva din cauza ca scriu fara d-astea critice, cum le zice? Eu am incercat si la Posta dar raii mi-au spus ca nu primesc intrebari pentru Diacritica.

    Cu deosebita stima si exagerat respect,
    Nume (necesar)

  7. diacritica Says:

    E din cauză că nu mă mai ţin curelele.
    Am nevoie de o pauză.

  8. Nume (necesar) Says:

    Gata? A trecut pauza?

  9. diacritica Says:

    Mă-ntrebaseşi despre locul de-ntrebat, despre locul de-ntrebat ţi-am răspuns. Credeam că tot despre locul de-ntrebat ai priceput.

  10. Nume (necesar) Says:

    Eu am inteles perfect, adica imediat mi-am dat seama pen’ ca-mi merge mintea ceva de speriat. Da’ cat dureaza pauza asta, Miss, ca deja e mai rau ca la stat. Pai d’aia am facut noi revolutie in ’89, sa n-avem unde sa punem intrebari?

Lasă un răspuns

