Ţara mea

Pregătire pentru testul oral „ţara mea”.

2013-10-13_tara-mea

11 ani, de vreo 3 în România.
Perfect funcţional în româna învăţată la joacă – o vorbeşte mult mai bine decât rezultă din compunere. Spune foarte bine „mă cheamă”, dar cum „cheamă” nu seamănă cu nimic din ce ştie el, l-a scris „came”, ca-n engleză, că sună ca-n engleză.
Şi da, sunt fantome multe în India. Poţi să le chemi şi ele vin. I s-a cerut să aducă dovezi în acest sens – să pozeze o fantomă.

Etichete:

4 Răspunsuri to “Ţara mea”

  1. pozedecat Says:

    🙂 mie mi s-a parut simpatica polutia din India 🙂
    Foarte bine stie sa se descurce in a transmite ceva intr-o limba cu totul straina. Cred ca sunt putini copii romani de aceeasi varsta care sa transmita atat de multe in engleza. Sau sa cunoasca numele primului ministru 🙂

  2. pozedecat Says:

    … sau al prim-ministrului daca tot a fost un articol pe tema asta …

  3. Neveu01 Says:

    Unor romani nativi nu le ajunge o viata intreaga sa invete sa scrie precum acest strainer de 11 ani; bravo lui.
    Dotat si invatat de catre familie ca educatia este o scula utila.
    Pe cand si-n Romania?

  4. Nikutzu Boss Nr. 1 Says:

    Vreau decat sa spun ca e corecta si varianta „miai”, de exemplu cand spui Miai Gadea.
    Asta ca o completare la o postare mai veche unde nu erau permise comentariile.

Comentariile sunt închise.


