Pe măsură

– Mă uitam la matale ce înaltă eşti, face mamaia (oraş-style) vorbăreaţă, 1m50. Ai doi metri? mă întreabă curioasă (şi serioasă).
– Nu, zic. Nu-s aşa de înaltă, sunteţi dumneavoastră mică.
– Eeee, nu, că majoritatea îs ca mine, mici.
– Am tocuri, zic şi-i arăt tocurile de vreo 7-8 cm.
– Las’ că oricum eşti înaltă. Şi fata mea e înaltă, da’ nu ca matale (1m60, îmi zic uitându-mă la mama fetei). Soţu’ e şi el aşa de înalt?
– Nu-s măritată, zic.
– Cum aşa?! se sperie. N-ai găsit măsura?

8 Răspunsuri to “Pe măsură”

  1. Adrian Says:

    Măsură pentru măsură…

  2. Un vizitator Says:

    Ce fel de om te întreabă astfel de lucruri la întâmplare?! :))

  3. Corson Says:

    Pe vremea mea se numea petec. Petic!?

  4. Sebastian Tomita Says:

    Cat ai? (fara tocuri)

  5. emil Says:

    Apropo de înălțime, o vorbă de la mine din sat:
    „Dacă îi dai o bidinea văruie cerul”.

  6. Cârcotaşu Says:

    Io nu-nţeleg la ce măsură s-a referit mamaie. Adică de fapt măsura la ce?

  7. VictorCh Says:

    Bagsama nu se-‘ntalnise inca „mamaia” in cauza cu unele tinere ca cele la care si eu (184 cm) ma uit „de jos in sus” gandindu-ma ca nu degeaba a aparut expresia „i-a uitat Dumnezeu masura”…

  8. pozedecat Says:

    Conversatiile astea au depasit orice masura … 🙂
    O matusa de-a tatalui meu spunea ” e ceva afara din socoteala” 🙂

Comentariile sunt închise.


