Ce-mi place mie la tv

Cum zic copiii „când voi fi mare mă voi face doctor” în traducerile filmelor străine.

Cum gătesc doamnele de pe Paprika – super elegante, super machiate, fără şorţ şi fără vreo boare de făină pe rochia neagră.

Etichete:

4 răspunsuri to “Ce-mi place mie la tv”

  1. tu1074 Says:

    🙂 este așa pentru că fiecare gătitoare de la tv e tarentată !

  2. colector Says:

    Scuze pentru offtopic: ce credeti despre ultimul caz de plagiat din ministerul educatiei?

  3. diacritica Says:

    Ce cred eu?
    Nu cred mare lucru deocamdată, că n-am urmărit subiectul.
    Altfel, în general, cred că dacă scuturi bine, mai bine de jumătate ies plagiatori, indiferent de partid şi de specializare. Şi nu doar printre politicieni şi funcţionarii statului.

  4. Cd-MaN Says:

    @diacritica: +1

Comentariile sunt închise.


