Cum îi place popii

„Eşti galbenă la faţă, cum îi place popii.”

(Auzită în staţia de autobuz.)

4 Răspunsuri to “Cum îi place popii”

  1. Răzvan Says:

    Deși eu n-am mai auzit până acum de această expresie, am aflat de la Google că a fost folosită și în parlament, vezi http://www.cdep.ro/pls/steno/steno.stenograma?ids=6435&idm=1,66&idl=1&prn=1

  2. VictorCh Says:

    Posibil sa fie o comparatie implicita, care sa inlocuiasca folosirea expresiei clasice „galbena ca ceara”.
    (Prin Banat, de sorginte istorica (provenit de la şvabi), sintetizarea aprecierii (fizice) pozitive a unei persoane de sex feminin este „alba, grasa si frumoasa”.)

  3. VictorCh Says:

    ACUMA, dupa ce am postat, mi-am amintit ca am mai auzit candva si varianta „Alba si frumoasa/ Galbena de grasa.”

  4. Cami Says:

    Am auzit şi eu o expresie în genu’ ăsteia pe care n-o s-o uit cât oi trăi: „Mai bine îl facea mă-sa mort” (s-a referit la Băsescu cand a zis treaba asta). Şi acum râd când îmi aduc aminte de ce-a putut să zică.

Comentariile sunt închise.


