Cariere

Acuma-s la pensie, zice. Am lucrat învăţământ, pe urmă am intrat în minister, la protocol. Că mă ştia ministrul. Adică nu mă cunoştea, dar făceam meditaţie cu copiii lui. Şi când a ajuns ministru la Industrie mi-a zis dacă nu vreau să mă duc şi eu. Şi m-am dus. Şefă de protocol. Sâmbăta mă duceam la el acasă şi făceam meditaţie cu copiii.

Etichete:

6 răspunsuri to “Cariere”

  1. daniel dragusin Says:

    si cedaca nu stiu sascriu. am pile 🙂

  2. Andrei Says:

    Ai vreo poza cu tine pe care s-o poti expune ( daca vrei,bineinteles ) ? Sunt doar curios !

  3. VictorCh Says:

    Oare la CE materie o fi „lucrat invatamant”? Sper ca nu la limba romana. (Sau poate ca nu preda? O fi fost vreo secretara, vreo contabila, vreo curiera, vreo laboranta / preparatoare, ceva, acolo…)

  4. Flavius Says:

    Cum e corect ?
    „atatia oameni”
    „atati oameni”

  5. Grominu Says:

    A.șa, dar și așa (ca să fie mai artistic și să se potrivească):
    „Şi-au ars pe-altar AŢÂŢI viţei / Şi-ATÂŢIA miei din turmă”, JERTFA, Dionisie Giuchici, vol. 1–„Domnul, nu eu!”
    sau:
    „– Tată, ATÂȚIA ani l-ai ținut…
    – Fugi d-aci, nesocotitule, zise împăratul. Frații tăi cei mai mari, ATÂȚI și ATÂȚI oameni voinici și deprinși cu nevoile…”, Prâslea cel Voinic și merele de aur, Petre Ispirescu
    B.ine e și așa, și așa (dar mai rar):
    ‹‹Că zicem “atâţia copii”, mai rar “atâţi copii”›› – spunea diacritica, prin decembrie 2011, în articolul „O-ntrebare. Atât.”
    C.a să fim siguri luăm cartea:
    1. atất/atấta1 (dar numai: atât el, cât și ea; atât de mult; cu atât mai mult) adv. Sursa: DOOM 2 (2005)
    2. atất/atấta2 adj. pr. m., pl. atấți/atấția (-ția); f. atấta, pl. atấtea; g.-d. pl. m. și f. atấtor/ac. m. a atấți, f. a atấtea. Sursa: DOOM 2 (2005)
    3. !atất/atấta3 pr. m., pl. atấția (-ția); f. atấta, pl. atấtea; g.-d. pl. m. și f. atấtora. Sursa: DOOM 2 (2005)
    D.acă vreți mai clar:
    1. Forma de plural „atâţi/atâţia” se foloseşte pentru adjectivul „atât”,
    2. Pentru pronumele masculin „atât” este indicată numai forma „atâţia”!
    3. Ca adverb, „atât/atâta” se utilizează în expresii: atât de mult; cu atât mai bine; tot atâta etc.
    E.ste că dacă cauți, afli? De exemplu, că Alexandru Macedonski, Bogdan Petriceicu Hasdeu, Ion Luca Caragiale, Emil Gârleanu, Cincinat Pavelescu, Dimitrie Bolintineanu și ATÂȚIA alții folosesc varianta ATÂȚIA, evitând versiunea ATÂȚI.
    F.oarte mulți (atâția și atâția) oameni î-l întreabă pe Goagăl. Că dacă-l întrebi, Goagăl deapănă o mie și una de povești și tot nu se oprește.
    G.ata. Încălecai pe-o șa, și spusei povestea așa.
    P.S.
    1. Scripta manent: dacă o întrebi, diacritica răspunde și când nu e pe Net. Și nu numai ea, atâția alții. DEX-ul, de exemplu.
    2. Verba volant: Goagăl e mereu pe Net și răspunde ca vântul și ca gândul. Chiar dacă uneori mai sunt şi vorbe-n vânt.

  6. Mihaela Says:

    De, unde-s multi, puterea creste, ministerul infloreste.

Lasă un răspuns

