Implante sau implanturi?

De când cu arestările de vineri seara, m-a lovit neliniştea asta. Eu ştiam de implanturi, da’ văd că toate duduile care şi-au mărit săniile spun implante. Aşa că m-am dus la DOOM: e implanturi, dom’le! Uite:

2014-04-26_implanturiBine, acuma mă ia altă nelinişte: mă gândesc că nici doamnele care au făcut DOOM-ul nu şi-or fi mărit săniile, aşa că de unde să ştie ele cum se zice de fapt?!

 

(Ceea ce mi-aminteşte de o nelinişte mai veche de-a mea: de ce smartfonuri / smartphone-uri, dacă telefoane? La care se adaugă neliniştea de azi: de ce implante, dar nu smartfoane? De ce implanturi not ok, dar smartfonuri ok?!)

 

 

 

 

Etichete: ,

8 Răspunsuri to “Implante sau implanturi?”

  1. Librăria electronică (@librariaelectro) Says:

    De ce smartfon și nu deșteptofon, sau istețofon? 🙂

  2. VictorCh Says:

    …si „interFOANE”, si „megaFOANE”… Da’ astea nu-s destepte…

  3. ralucahippie Says:

    Pai isi fac implante ca sa aiba succesuri, nu?

  4. VictorCh Says:

    ralucahippie: EXCELENT (si „la obiect” in ambele sensuri)!

  5. geomarz Says:

    Cred ca nu s-a stabilizat in limba romana daca sa se foloseasca ”implante” sau ”implanturi”.

  6. pozedecat Says:

    Unele chiar sunt niste plante.

  7. Ella Says:

    Mai interesant e că am văzut stenograme unde pacienta zicea „implanturi” și medicul zicea „implante” [:D].

  8. diacritica Says:

    Ca orice instalator care are robinete, dar zice robineţi, are elemente, dar zice elemenţi. Şi mai nou contacţi.

Comentariile sunt închise.


