Adevăratul cel mai frumos cadou primit de dl Ponta în 42 de ani

De la mine pentru domnul Victor Ponta.

2014-09-20_celmaifrumoscadoualluiPonta

 

 

Etichete:

7 Răspunsuri to “Adevăratul cel mai frumos cadou primit de dl Ponta în 42 de ani”

  1. Johnny Says:

    e normal ca pentru el să fie cel mai frumos cadou unul care nu are nimic în comun cu limba română, că doar plagiatul e la modă!

  2. lichu Says:

    Doream de mult sa va spun ca nu reusesc sa fac sa de vada pozele de pe blogul Dvs. Am incercat mai multe browsere, mai multe calculatoare si tot nu afiseaza pozele. Ce ma sfatuiti sa fac.

  3. ion Says:

    Asta cu virgulele o patesc si eu, habar nu am uneori daca le-am pus bine sau nu.. 😦

  4. dadatroll Says:

    E copiat domne lam mai vazut sin alta parte bine ca decat numeles diferite.

  5. Lotus Says:

    Poza e perfectă pentru targetul ei. Și nu mă refer la neștiutorii de carte (printre care mă număr uneori), ci la cei care votează emoțional. Unde ți-e inima, Diacritico? Numai să (dia)critici știi? Uite ce frumoși copii!

    Atâta că, din păcate, președințele țării n-ar trebui ales pe baza pozelor de familie. Nici măcar când acestea sunt spontane și indică relații armonioase în familia respectivă. Nici chiar dacă extintem conceptul de familie la nivelul întregii țări.

    Desigur, sunt puțin offtopic.

  6. Cârcotaşu Says:

    Răutăciuni. E mai mult decât clar că textul nu a fost scris de către cei doi copii. Ba mai mult, poza e prelucrată la greu şi destul de neîndemânatic. 🙂

  7. diacritica Says:

    De ce, a zis careva altceva?

Comentariile sunt închise.


