Who’s who la Digi24

Tot pentru evaziune fiscală este cercetat ginerele lui Vasile Blaga. Un alt dosar de evaziune fiscală este cel al omului de afaceri Iulian Herţanu.

Căci ginerele lui Vasile Blaga e „ginerele lui Vasile Blaga”, iar cumnatul lui Victor Ponta este „omul de afaceri Iulian Herţanu”.

Etichete:

4 Răspunsuri to “Who’s who la Digi24”

  1. november morn Says:

    Asta-i exprimare avocateasca, nu jurnalistica.

  2. picatcubacu Says:

    ou mai gad, liv digi aloun! you’re lucky it even performs for you, bastards!

  3. profun Says:

    Mie-mi plac, în general,  cei de la digi24, fiindcă par a fi printre cei mai … echilibrați (din „media”).

    Sunt conștient însă că am, în mod inerent, o doză de subiectivitate. De care încerc să am grijă să … nu dea pe-afară. Măcar din … orgoliul de a nu mă lăsa ușor dus de nas (în plus acum suntem la … „lecția de manipulare”).

    Nu voi nega citatul tău Dia dar, ca să văd dacă este o practică curentă, am apelat la sfaturile unei surse cvasiobiective, care îmi răspunde cel mai adesea prompt, documentat și despre care nu am auzit să aibă partipriuri pe „scena românească”. În plus, eu îl întreb scurt și el îmi răspunde pe larg.

    Mă bucur să pot spune că nu m-am prea înșelat. Am constat că nu există la „digi” un obicei de al „cocoloși” pe Ponta și implicit nici pe cumat-su. Aproape întotdeauna (cu exceptia indicată de tine), respectivul a fost prezentat drept cumnatul premierului.

    Desigur amicul impartial la care am apelat e … Google iar în cazul în speța i-am pus întrebarea:

    site:digi24.ro omul de afaceri iulian hertanu

  4. profun Says:

    Scuze, fiind vorba de infractori prinsi pe baza de … evaziune nu am vrut sa fac o paralela, gen: Al capone – Al cocolosi, asa ca cititi:

    … a-l cocoloși …

Comentariile sunt închise.


