Ce-are ula cu prefectura?

2015-07-20_ula

Aii-aii-aii.
Ce-nseamnă, domn’e, să faci SEO fără să ştii. Ieşi chiar pe primul loc la căutările după anumite cuvinte cheie.

Etichete:

3 Răspunsuri to “Ce-are ula cu prefectura?”

  1. Rudolph Aspirant Says:

    Eu am o intrebare despre care nu am gasit raspuns in Index, plus referitor la care Dex nu m-a satisfacut deplin, plus pt care nu am gasit posibilitatea tehnica de a o pune la Locul de intrebat, cap 5, asa ca o pun aici, off topic, incurajat si de titlul care pare asa mai potrivit fata de diverse off topice.
    Oare am facut o gafa cu adevarat impardonabila cand am folosit cuvantul „intrigant” in sensul de „fascinant”, „care suscita curiozitatea”, in loc de cel comun de „sforar”, „persoana perfida”, mentionat si in
    Dex si in Larousse ca fiind unicul sens posibil, desi in cateva dictionare franceze apare si in sensul pozitiv, plus si Google translate accepta acest sens pozitiv la traducerea cuvantului „intriguing” din lb engleza, mai ales ca il folosisem intr-un mesaj de condoleante pe care il doream in esenta omagial fata de decedat, si mai ales ca persoana decedata e asociata cu cultura literara de lb romana…zau, ma simt ff vinovat de aceasta pretiozitate cu adevarat ridicola, de nivel probabil mai rau decat un simplu „furculition”…de aia si intreb, oare exista pe undeva in vreun text literar de lb romana, sau poate vreun dictionar obscur maivechi, vreo posibila circumstanta atenuanta, in care cuvantul „intrigant” sa fi fost vreodata folosit in sensul lui atragator ? Ma agat de orice pai in clipa asta pt a nu ma simti total bou, porc, magar, dobitoc…

  2. Rudolph Aspirant Says:

    Am gasit ! Am gasit ! Intr-un articol despre Jurnalul fericirii de N Steinhardt, in „Marea enciclopedie romana a scriitorilor romani”, o productie aparent exclusiv online aflata pe site-ul autorii.com, din pacate cu autor (al recenziei) necunoscut, plus din pacate un articol care ar taia cheful oricui sa afle ceva despre acel Jurnal al fericirii, asa ca nu stiu daca poate reprezenta o circumstanta veritabil atenuanta, ci mai degraba un exemplu de „Asa NU !” Dar e acolo, negru pe alb. Deci macar nu am fost numai eu singurul posibil dobitoc.

  3. Rudolph Aspirant Says:

    Nu stiu daca mai e cazul sa mai zic ca, acum indarjit, am mai gasit exemple similare si pe fotomodela.ro, plus intr-un articol de dl M Jurca intitulat, „Cum vezi obiectivele din Paris fara sa stai la coada”, plus in titlul unei povestiri probabil totusi SF (deci probabil acceptabil ca figura de stil) de dl O Bufnila, „Necunoscutul intrigant”…nu stiu ce sa mai zic altceva decat ca efectiv imi cer iertare in public.

Comentariile sunt închise.


