I-au, iau.

verbul iau legat si dezlegat

E iau când vine de la “a lua” şi pot să-i adaug eu/ei/ele: eu iau, ei iau, ele iau.

E i-au când pot să-l completez cu:
- lui/ei: I-au dat (lui/ei) voie să…
- pe ei: I-au anunţat (pe ei).

Etichete: ,

6 Răspunsuri to “I-au, iau.”

  1. alex Says:

    am sa-i (iau sau i-au) de moț ?

  2. diacritica Says:

    După tine?…

  3. alex Says:

    credeti ca daca stiam va mai intrebam ? spuneti-mi ca ma framanta rau :))

  4. diacritica Says:

    Nu te-am întrebat dacă ştii, te-am întrebat care e părerea ta (adică “după tine”), având în vedere că ai toată informaţia necesară în articolul de mai sus. Ţi s-a dat, încearcă să-ţi pui singur în traista capului.

  5. alex Says:

    e ”iau”.

  6. diacritica Says:

    Aşa-i, bravo!

Comentariile nu sunt permise.


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,225 other followers