Futu-i

Din seria înjuraţi, copii, numa’ înjuraţi corect:

E futu-i, da?

Ca în zisu-i-am, datu-i-ai.

10 gânduri despre „Futu-i

  1. Dacă-l caută pe net, e condiţional. Futu-i-aş, de-aş fi în stare.
    Altminteri, pentru cine chiar fuse-n stare, ortografia perfectului simplu n-are relevanţă.
    Părerea mea.

  2. io zic că ar fi util un articol care să adune tot ce ţine de futu-i, futu-ţi, băga-mi-aş, da-ţi-aş, etc. 😀

  3. Da, da’ am nevoie de inputuri, că pe mine nu mă duce mintea prea departe la d’astea. Adică mă duce, nu-i vorbă 😀 , da’ nu-s actualizată. Reîmprospătată. Aptudeit, adică.

  4. O fi clar pentru tine. Da’ dacă nu e sigur omul?!
    Bine, hai că nu mai zic. 🙂

    Dă şi tu nişte ture prin dosu’ pieţei (sau al Universităţii) şi o să te-alegi cu o grăma’ de intrări noi. Să te ţii împrospătare. 🙂
    Am văzut că ai un articol au doo pe tema asta (mă rog, pe construcţiile ajutătoare, ca să zic aşa), cred doar că trebe să dezvolţi, poate în cel îndreptar cu care tot ameninţi presa şi governu’! 🙂 Ca să ştie şi ei să _prolifereze_ injurii, cum zicea odinioară un nene la tribună. (Ca să nu-ţi mai zic cu ce te-alegi dacă lansezi colea o chemare la ajutor – că doar nu-i chemi la sapă!)

    Apropo, la ăştia mai „sub 30” am observat că, dacă nu bagă cu familia lu’ fuck (pe care nu-s aşa sigur că ştiu să-l „speluiască”), preferă „Muriţi bă” sau „Mori bă”. Teoretic, e greu să se-ncurce la ortografie. 🙂 (Fie şi numai dintr-atâta capăt un respect deosebit pentru orişice pieţar care zice „vede-te-aş cu flori pe piept”, chit că sigur n-o poate scrie corect. :))

  5. iubesc perfectul simplu, jur! si sunt ardelean. Dar cateodata imi da batai de cap… ce bine ca cineva se gandeste sa ne dumireasca si pe noi cand vine vorba de a injura corect!

Comentariile nu închise.