Ceea ce vă doresc şi vouă

2014-02-18_ceeacevadorescsivoua

8 gânduri despre „Ceea ce vă doresc şi vouă

  1. 1. Meritoriu fapt ca „acum vreo doi ani” (~12 ani) căuta scrierea corecta a cuvintelor – altii la varsta aia/asta nu cauta decat jocuri si FB (socializare virtuala) – si (in cel mai rau caz) ponografie.
    2. Indraznet (CORECT-indraznet) concepute si exprimate ideile (pt 14 ani). Bravo! (Si „simplul” „gest” de a multumi este frumos…)

  2. Dia hani, merci! Bine, de fapt, e ‘mulţumesc’, da’ vreau să zic… 😀

  3. Tovarasa Diacritica! Mama iubitoare! Acum, la ceas aniversar, noi, copiii Romaniei, pionieri si soimi ai patriei, va multumim pentru grija ce ne-o purtati, pentru munca neobosita in slujba tarii si a poporului!
    Traiasca diacriticele si minunatele litere ă, â, î, ş, ţ fara de care nu viata noastra nu ar fi la fel de frumoasa! Traiasca lupta pentru pace!

  4. Aoleu ! Eu m-as simti ingrozit si impovarat de un sentiment deosebit de apasator de raspundere daca as primi vreodata un asemenea e-mail chiar si de la cineva de 16 ani, daramite 14. Cred ca ar fi chiar posibil sa incep sa ma gandesc sa renunt la blogging…ma rog, in cazul meu nu ar fi asa o pierdere prea mare pt blogosfera, insa mi-ar parea cam rau…zau, de aia si dau Disclaimer-uri peste Disclaimer-uri in continuu ca eu nu am un blog cu scop educativ.

  5. Poti sa-ti doresti altfel de cititori? Sunt cei pentru care merita sa continui si sa continui si sa continui. Si eu, la un moment dat, pe un blog, aveam un cititor argentinian care imi urmarea articolele cu Google Translate. Special pentru el am creat o sectiune noua si am inceput sa scriu in engleza. Daca stiam spaniola as fi scris probabil in spaniola, dar le intelegea oricum.

  6. V-am descoperit tot căutând cum să scriu/formulez ceva corect. Săru’ mâna pentru tot ce scrieţi.

Comentariile nu închise.