Băga-mi-aş

Din seria înjuraţi, copii, numa’ înjuraţi corect, după de-a-n pulea, mă-tii şi fir-ar, acu’ şi condiţionalul băgării:

Copii, e băga-mi-aş, de la mi-aş băga. Ca în băga-ţi-aş sârmă-n nas, de la ţi-aş băga. Limpede?…

_________________

Vezi şi Să înjurăm corect!.

_________________

11 gânduri despre „Băga-mi-aş

  1. nu-i nevoie sa fi full de gramatica sa-ti dai sema unde se pun liniutele mi se pare chestie de logica elementara DE AIA E UIMITOR SA VAD CAT DE MULTI NU-S IN STARE SA-SI DEA SEAMA DE ATATA LUCRU
    INJURATI CORECT! 🙂

  2. Aşa e. Dar sigur trebuie să fii extra foarte full de gramatică pentru a şti câţi „i” trebuie folosiţi la o adică de nevoie necesară.

  3. magdalen spune:
    10/08/2010 la 1:48 am

    nu-i nevoie sa fi full de gramatica sa-ti dai sema unde se pun liniutele mi se pare chestie de logica elementara DE AIA E UIMITOR SA VAD CAT DE MULTI NU-S IN STARE SA-SI DEA SEAMA DE ATATA LUCRU
    INJURATI CORECT! 🙂

    a putea face diferenta dintre fi si fii este, de asemenea, o „chestie de logica elementara” 🙂

  4. te invit la mine la scoala sa faci un optional de gramatica injuraturii…
    daca ii poti dezvata si de: cd? cmz? etc ar fi perfect
    deci?

  5. uite dom’le că nu sunt (numai) „io” nebună. păi când a zis măria-lui elevu’ ceva elegant cu morți și cu mame ca glumă la oră, nu puteam să-i pun doi așa…simplu, că nu e deontologic, nu l-am trimis la consilierul școlii, nu i-am ascultat păsul și problemele datorită cărora a ajuns un „bagabont”. Da’, zic, ai o șansă să scapi: treci și scrie matale la tablă ce ai zis. ‘mnealui, șocat. Păi cum să scrie asemenea prostie pe tablă? Păi, zic eu, cum ai putut pronunța, așa ai să poți și scrie. Dacă scrii cu toate liniuțele la locul lor, ai scăpat, de nu…iaca lebăda.
    Evident, am avut dreptate. N-a știut.

Comentariile nu închise.