Ce-i nou în DOOM2

Descărcaţi d-aci.

Cules de pe site-ul Academiei, http://acad.ro/.

______________

DOOM 2, complet, în .pdf, aici.
______________

18 gânduri despre „Ce-i nou în DOOM2

  1. Foarte interesant!
    Pare-mi-se ca privim limba romana cu un pic mai multa relaxare. Desi diacritica s-ar putea sa aiba de-acuma si mai multe exceptii de predat invataceilor straini.
    La multi ani!

  2. Care relaxare?! Vorba lu’ Béranger, omu’ care caută aici declinarea verbelor o să stea să faca analiză morfologică înainte s-apese „space” după nici?… N-am niciun frate. N-am nici un frate, nici doi, am 5 cinci fraţi. Right. Logic şi simplu.

  3. cu asta nu e niciun dubiu ca s-au complicat aiurea si mai e si „odata” (la care mai trebuie alta analiza)
    Da’ s-a dat liber la „clasa întâia”, „omoloaga”, „mass-mediei” si „congresmenilor” si altele cu care nu mai „continui”

  4. că tot zici, m-am gândit cum s-or articula cireşii sau cireşile astea (sau o fi ăştia) la kil?
    Parca mai liniştită o sa ronţăi pricomigdale, ştiind că nu mai ronţăiesc picromigdale

  5. m-am gândit cum s-or articula cireşii sau cireşile astea (sau o fi ăştia) la kil?

    Corect este „cireşile ăştia”.

  6. Se pare că ar fi apărut o ediţie 2010. Aveţi idee dacă are ceva în plus faţă de 2005 ?

  7. Ehei, ce o sa mai mancam din DOOM capsuni, nu capsune…
    Sper sa nu ne ramana betele intre dinti.

  8. Bună. Printr-o căutare pe Google, am ajuns pe site-ul acesta, unde am descoperit lucruri pe care nu le știam și care îmi sunt și foarte folositoare, având în vedere că vara următoare voi susține un examen cu întrebări din gramatica limbii române. Am văzut că este pus DOOM2 spre a fi downloadat; totuși, eu nu îl pot downloada, nu știu din ce cauză. Aș dori, dacă poate cineva, să imi dea și mie o arhivă pe email sau un link de unde pot descărca DOOM2, pentru că am mare nevoie de el. Vă mulțumesc anticipat. O seară bună tuturor.

  9. Am încercat cu acel link, și, din păcate, pagina doar se încarcă…iar downloadul de pe site-ul acela ”esnips” nu merge defel. Ți-aș fi recunoscătoare dacă mi-ai trimite arhiva pe email sau să o uploadezi pe un alt site, gen ”fileshare”. Mersi.

  10. Dragă, cu răbdarea treci marea. DOOM-ul l-am pus acolo unde vezi, spre folosul tuturor celor care se pricep să-l descarce, şi nu am vreme – şi mai ales n-am chef – să-l încarc aiurea pe coclaurii netului.

    Cum ziceam, cu răbdarea treci marea. Normal că pagina „se încarcă”, pentru acolo ai, dacă te uiţi la url, un document .pdf, foarte greu, de vreo 47 Mb. Prin urmare aşteaptă să-l deschidă (durează o vreme, în funcţie de viteza conexiunii). O să se deschidă un document .pdf pe care-l vei putea salva în calculatorul tău.

  11. Da dragă, mersi de răspuns. Tocmai vroiam să spun că am reușit prin metoda click dreapta și salvare link. O zi faină.

Comentariile nu închise.