Să fii ieşit din minţile-ţi ortografice

Domnu’ Căutiş, de la Caţavencu, ne explică cum tre’ să facem ca să fim ieşiţi perfect făcătura.

Că unu’ sau altu’ ar vrea să fie ieşit perfect, asta o mai înţeleg, deşi mi s-ar părea bizar. Da’ să vrea să fie ieşit perfect făcătura, asta n-o mai înţeleg. Şi, mai ales, nu-nţeleg la ce foloseşte. Da’ mă rog. Fiecare cu a mă-sii.

Domnu’ Căutiş, băiatu’ meu, fă-ţi un bine şi dă o tură p-aci, ca să afli cum e treaba cu i-urile lui fi.

(Enona mi-a trimis poza acu’ 8 zile. Azi gugumănia era tot acolo.)

http://catavencu.ro/iata_cum_s_a_facut_trucajul_filmului_cu_basescu-11572.html

2 gânduri despre „Să fii ieşit din minţile-ţi ortografice

  1. Uau. I-ai prins pe aia de la Catavencu. Fac link si dau la webmasteru lor, sa-si ceara scuze in numarul urmator:D

Comentariile nu închise.