Cacofonii

Bine-nţeles, procesul … implică costuri.
Ah, scuzaţi cacofonia. Implică costuri. Nu prea mi se-ntâmplă.

Corect era implică virgulă costuri, presupun.

N-am putut rânji pe cât mi-aş fi dorit.

13 gânduri despre „Cacofonii

  1. „N-am putut rânji pe cât mi-aş fi dorit”.
    De necrezut. Era nea Gicu prin preajmă? 🙂

  2. DOOM2 condamna folosirea lui „ca si”, respectiv a lui „ca (virgula) si”.Asa ca formula „implica, costuri” nu este corecta.

  3. Diacritico, hai să fim serioși, cacofonofobia asta e un moft – tipic românesc, ceea ce merită o oarecare prețuire, dar un moft. (Am mai vorbit despre asta, și nu mi-ai dat dreptate.) Iar, dintre cacofonii, „că-co” e una din cele minore.

  4. Capu’ la dreapta – sigur nu e cacofonie, dar nici frumos nu sună. 🙂

  5. Doamna Badea exagerează aici:

    http://mariana-badea.ro/?p=107

    dând drept exemple de cacofonii:

    timpul acordat, cu rugămintea, tipul acesta, etc

    „Implică costuri” o înteleg ca cacofonie, da’ doda mama Mariana e pur puritană și nicidecum cumpatată.. am încercat să îi explic într-un comentariu, dar nici nu m-a „că.at” măcar .. că cand e vorba de o critică dumneaei ori se fofileaza ori se înfurie.. eu unul nu o mai urmăresc, prefer vechea mea bună diacritică.. 🙂

  6. Cacofonie nu e numai ca-co, ci orice alăturare de sunete care deranjează auzul. Teoretic, alea sunt cacofonii. Presupun. Teoretic, şi „cu respect” e cacofonie.

    Da’ revin la ce ziceam mai demult: cu „mănâncă cu copiii” ce faci?!

  7. pt D-na Mariana şi „cu respect” e cacofonie.. însa pt mine sunt doar exprimări ale paranoiei şi al nevoii de a avea ceva de spus..

    “mănâncă cu copiii” poate deveni “mănâncă impreuna cu copiii” ..

  8. „cu copiii” îmi pare din nou exagerat..e tot o cacofonie à la M-me Badea.. la fel ca şi: „cu calul”, „cu covorul”, etc..

Comentariile nu închise.